Pretvori ‘noćnu pticu’ u sebi u ranoranioca

1301ranoranilac

Ukoliko se ubrajaš u onaj tip osobe koja se ujutro teško diže iz kreveta, a navečer uživa do kasno biti budna i želiš to promjeniti. Pokušaj sljedeće.

Moguće je ‘noćnu pticu’ pretvoriti u ‘ranoranioca’ koji će otkriti prednosti ranog jutarnjeg buđenja.

Ranoranilac se ne postaje samo time da naviješ svoj alarm. Potrebno je puno više promjena i prilagodbi.

Za početak, kreni od toga da sve što radiš, radiš ranije. Uključujući večernji obrok. Večeru konzumiraj do 8 sati navečer, kako bi ti ostala 2 sata za probavu hrane prije odlaska u krevet.

Zamijeni kavu s čajem (onu poslijepodnevnu), a zadnju dozu kofeina u organizam unesi do jedan sat poslije podne. Jutarnju kavu konzumiraj bez opterećenja.

TV zamijeni s knjigom, to će te opustiti i san će doći i prije nego uspiješ poglavlje pročitati do kraja.

Pranje kose, odlazak u shopping ili na trening pokušaj odraditi što ranije. Vikendom budi dosljedan/na održati tjednu rutinu odlaska u krevet. Što ju više pokvariš vikendom to će teže biti buđenje u ponedjeljak.

Foto: pixabay

A.Đ.